Khamis

EBOOK PANDUAN JIMAT ELEKTRIK

Percaya atau tidak Ebook Panduan Jimat Elektrik amat berguna  :

  1. Sudah penat dengan Bil elektrik yang terlalu tinggi?
  2. Ingin mengetahui cara pengiraan tenaga elektrik yang digunakan?
  3. Mencari cara untuk mengurangkan bil elektrik?
  4. Adakah barang elektrik yang rosak boleh menyebabkan penggunaan elektrik yang banyak
  5. Adakah barangan elektrik mempengaruhi penggunaan elektrik?
  6.  Bagaimana untuk memilih barangan elektrik yang terbaik bagi mengurangkan penggunaan tenaga elektrik?
  7.  Cara untuk memeriksa dan mengaudit penggunaan tenaga elektrik

Begitu banyak lagi cara bagaimana kita dapat mengurangkan penggunaan tenaga elektrik yang dikongsikan di dalam ebook ini. Ada yang cakap, “kau nak jual ebook jea tu” eh, sorry k. Saya juga pembeli ebook seperti anda. Saya cuma kongsikan kebaikan daripada ebook ini. Ebook ini TERBUKTI BERKESAN. Ebook ini Tidak berkesan jika anda hanya membaca tetapi tidak diamalkan ilmunya.

Banyak pendedahan yang mungkin anda boleh dapat melalui ebook ini. Saya sangat syorkan kepada anda-anda sekalian. Kau siapa nak syorkan? Saya adalah salah seorang penuntut di dalam bidang kejuruteraan elektronik dan secara sambilan mengkaji bagaimana untuk mengurangkan kos penggunaan elektrik.

Banyak kebaikan yang boleh kita ambil daripada ebook ini. Mungkin anda mengatakan ebook ini tidak perlu pada anda. Tahukah anda, dengan panduan ebook ini anda akan dapat membuat penjimatan yang berganda kerana anda berkemungkinan telah salah kaedah  menggunakan peralatan elektrik. Jadi  dapatkan ebook ini SEKARANG dan rasai perbezaan bil elektrik rumah anda dari sekarang. Ebook ini tidak lapuk dek zaman, kerana itulah asas kepada elektrik walaupun takrif dinaikkan anda masih dapat mengurangkan bil elektrik. Disediakan teknik dan cara yang mudah untuk difahami oleh semua lapisan.

Dapatkan ebook PANDUAN JIMAT ELEKTRIK

PASTI PUAS HATI. Tiada lagi masalah bayar lebih kepada TNB.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan